Historia Maślanki Mrągowskiej zaczęła się w 1997 roku. Pod marką Maślanka Mrągowska kryje się orzeźwiający napój mleczny powstały na bazie regionalnej receptury z mazur. Smaczna, orzeźwiająca, źródło wapnia i białka. Najchętniej kupowana maślanka w Polsce. W 2022 roku obchodziła 25. urodziny i otrzymała nową szatę graficzną.
SparrowDesign wraz z firmą Elopak producentem opakowań oraz Mlekpol właścicielem marki, odświeżyliśmy całą linię popularnej Maślanki Mrągowskiej.
Nowy wygląd zyskały wszystkie dostępne w sprzedaży gramatury opakowań 1L i 500 ml o smakach: Maślanka Mrągowska naturalna, truskawkowa, stracciatella, wieloowocowa z owocami leśnymi, pieczone jabłka, mango-kardamon oraz brzoskwiniowa.
Celem projektu było utrzymanie dalszej rozpoznawalności brandu, zwiększenie apetyczności opakowań, a także czytelne rozróżnienie poszczególnych wariantów smakowych produktu. Nowe projekty nadają jej świeżą interpretację i dodają apetycznej energii. Wprowadzono zmiany w projekcie logo, słynna łódka dostała wiatru w żagle i została również odświeżona. W centralnej części projektu mamy dynamiczną falę maślanki w której są zanurzone apetyczne owoce podkreślające wyrazisty smak maślanki. Dzięki wykorzystaniu kolorów do poszczególnych smaków, w łatwy sposób można odnaleźć produkty na sklepowej półce.
Maślanka Mrągowska jest nalewana w opakowania kartonowe do płynnej żywności. Są to opakowania najbardziej ekologiczne, które można poddawać recyklingowi, co oznacza, że wszystkie surowce użyte do ich produkcji mogą być odzyskane i ponownie wykorzystywane.
Nowa Maślanka Mrągowska daje idealną propozycję orzeźwiającego napoju na każdą porę dnia.