Stworzenie brandingu oraz projektu opakowań dla browaru rzemieślniczego Jauer.
Browar Jauer pochodzi z Dolnego Śląska, a konkretnie z Nowej Wsi Legnickiej. Nazwa “Jauer” to niemiecka forma nazwy miasta Jawor, które leży w Polsce i kiedyś, za czasów niemieckich, właśnie to ona obowiązywała. W 1312 r. jaworska dzielnica przypadła drugiemu synowi Bolka I Surowego, księciu Henrykowi I jaworskiemu, który nadał miastu liczne przywileje, m.in. prawo do warzenia piwa. Jest to unikalne miejsce na mapie rzemieślniczych browarów. Tutaj wszystkie piwa są warzone ze specjalnie wyselekcjonowanych odmian słodu i chmielu.
Kluczowym elementem budującym identyfikację browaru jest oryginalne, unikalne, kreatywne logo. W logo połączyliśmy wizerunki dwóch postaci – Ms. Jauer (kobieta z szyszkami chmielu w sukience) oraz Mr. Pils (mężczyzna z elementami jęczmienia). Postaci te nawiązują do głównych składników piwa. W dłoniach trzymają one kufle, co jest swoistym hołdem dla piwowarskiej tradycji i piwowarskiego kunsztu. Zastosowana typografia wykorzystuje krój pisma blackletter, inspirowany niemieckim gothic. To połączenie klasyki i nowoczesności. Logo dumnie oddaje wartości marki.
Etykiety zaprojektowaliśmy w spójnej stylistyce, gdzie centralną część kompozycji stanowi złoty logotyp. Poszczególne produkty wyróżnia żywa, zdecydowana kolorystyka. Na etykietach wyeksponowaliśmy komunikaty, które w wyraźny sposób informują o najważniejszych cechach wszystkich smaków z kolekcji.
Do tej pory na rynku zadebiutowały 3 piwa: Pils, Pszeniczne oraz Amercian Pale Ale.
Stworzony przez nas nowy wizerunek browaru Jauer uzupełniliśmy o dodatkowe materiały graficzne przygotowane dla brandu.